2011-09-19 | 18:58:38

Måndagsbarn. . .

Oj oj oj vilken måndag säger jag bara.

Varför är det så att om EN sak går käpprätt åt pipan, så får det en dominaeffekt på resten av dagen? Morgonen på jobbet var allt annat än en dans på rosor och så fortsatte det enda fram till lunch. Jag var så slut, så trött och så svettig så jag trodde jag skulle tuppa av. Inte nog med det så kommer chefen och hälsar på och tittar lite på hur det går för mig, som tur hade jag kommit ikapp från morgonens kaos och det var mindre stressigt:) Men han kunde ha valt en annan dag dock *skratt*

Nä då jag förklarade läget för honom, hur och varför det varit som det varit och han förstod och tyckte jag ordnat upp det bra, med hjälp av att jag ändrat lite på schemaläggningen och tar det jag inte han med idag, i morgon istället.

Dagen slutade bra i alla fall, fick beröm av en kvinna som tyckte jag gjort ett bra jobb:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: