2011-10-05 | 18:38:49

Går på sparlåga. . .

Hej!

Oooh vad jag är less på att vara sjuk. Min förkylning har dragit ut på tiden nå fruktansvärt. Snart i tre veckor har den kommit och gått i omgångar och nu senast tappade jag rösten (jippee, det går kanon och jobba, när man inte kan prata, men måste försöka pressa fram ord ändå) och nu har hostan kommit och har inte kunnat sova en hel natt sen i lördags, utan att vakna och hosta en bra stund.

Känner verkligen hur jag går på sparlåga just nu, ingen lust att jobba då jobbet kräver en hel del av mig. Men det har gått hyfsat i alla fall än så länge. En och halv dag kvar nu och sen bär det av hemåt, har inte varit hemma på två månader. Så jag kan ju lugnt säga att jag längtar, komma hem och bara ta det lugnt och må gott.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: