2011-07-18 | 13:44:38

Förmågan att bara kunna vara, är en konst för sig

Det finns ju två typer av människor som man brukar prata om, de som är extreverta och de som är introverta. Det finns en hel bunt med saker som skiljer dessa personer åt, men den skillnaden jag tänkte bara nämna är att extroverta personer får energi av att vara sociala bland en massa folk, introverta förlorar energi av att vara sociala bland en massa folk. Jag är en introvert person av bland annat den anledningen. För oavsett hur givande jag än tycker det är att prata med andra, umgås med vänner etc etc. Så når jag alltid en punkt där jag behöver vara ensam och bara vara, för att kunna ladda mina batterier för att orka med ett socialt liv.

På detta kort var jag ensam och bara var. En helt magnifik känsla av att sitta och titta på bergtopparna och känna den friska luften och tänka på absolut ingenting: 


 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: